KLIK [X] 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close

PANAS !! Respon PEDAS Shaheizy Sam Kontroversi Syatila Melvin PERLI Fazura. Malu weiii.

loading...

#PANAS !! Respon PEDAS Shaheizy Sam Kontroversi Syatila Melvin PERLI Fazura. Malu weiii.

#Sebelum ini Shaheizy Sam menafikan pernah bercinta dengan Fazura, manakala pelakon Syatila Melvin pula dikatakan memerli Fazura kerana Sam tidak pernah mengumumkan atau mengiyakan mereka pernah bercinta, melaluiUtusan Onlinekedua-dua pelakon itu masih berteka-teki tentang hubungan mesra mereka berdua.

#Kata Sam, Syatilla ialah kawan perempuannya yang paling rapat waktu ini manakala kata Syatilla, adalah lebih manis jika Sam sebagai seorang lelaki memberi penerangan tentang hubungan mereka. Kata Syatila:

#“Saya tidak akan mengulas cerita hubungan kami . Tetapi saya akan mengiyakan apa saja yang Sam katakan.

#Saya memilih untuk menjadikan hubungan saya dengan Sam seperti teka-teki. Saya tidak mahu mengiyakan atau menafikan.

#Ini kerana lazimnya, wanita yang kerap dipersalahkan masyarakat jika bersikap terbuka tentang soal peribadi. Justeru saya bimbang jika hubungannya itu tidak menjadi kelak dan menjadi bahan yang diperkatakan.”




#Sam, 33, pula tidak pula menolak untuk bercerita tentang hubungannya dengan aktres berusia 24 tahun itu. Baginya, Syatilla mempunyai ciri jodoh idaman serta befikiran positif dan tidak berikap hipokrit.


#“Saya tidak akan merendah-rendahkan wanita terutama dalam memilih calon isteri yang sesuai untuk dijadikan teman hidup.

#Sebab dalam soal mencari jodoh, saya perlu mendalami hati budi wanita berkenaan dan perlu tahu sama ada dia benar-benar ikhlas berkawan atau sebaliknya.

#Saya turut menitikberatkan tentang keserasian dan hubungan baik antara keluarga kedua-dua belah pihak, ujarnya yang turut menafikan pernah mengalami fasa putus cinta dan kemudiannya menyambung kembali hubungan dengan Syatilla seperti didakwa sebelum ini.

#Saya tahu fizikal seseorang itu tidak boleh dijadikan pengukur untuk menentukan keindahan hati budinya.

#Buat apa kalau wanita itu cantik tetapi tidak pandai mengambil hati saya dan keluarga. Akhirnya yang cantik itu akan bertukar menjadi buruk.”

#Daripada gaya jawapan mereka memberi bayangan seolah-olah keduanya mempunyai hubungan istimewa malah Syatilla serinng memuatnaik gambarnya bersama keluarga Sam di Instagram.

#Jika benar mereka bercinta takda salahnya, bak kata Sam cantik itu tidak penting asalkan pandai mengambil hati ahli keluarganya. Semoga mereka berdua bertemu dengan jodoh idaman suatu hari nanti.

0 Response to "PANAS !! Respon PEDAS Shaheizy Sam Kontroversi Syatila Melvin PERLI Fazura. Malu weiii."

Post a Comment

loading...