KLIK [X] 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close

Gadis 26 Tahun Bertudung Ini Bercerita Pengalaman Pertama Melakukan Hubungan Kelamin Dengan Lelaki dari... " Aku bertudung tu belakang cerita la. Jangan bagi tahu kat sape2 pulak tau ! Compare experience ex-bf aku dengan lelaki Negro memang jauh sangat berbeza..hu3..Aku rasa aku tahu la.."

loading...
#Gadis 26 Tahun Bertudung Ini Bercerita Pengalaman Pertama Melakukan Hubungan Kelamin Dengan Lelaki dari...

#" Aku bertudung tu belakang cerita la. Jangan bagi tahu kat sape2 pulak tau ! Compare experience ex-bf aku dengan lelaki Negro memang jauh sangat berbeza..hu3..Aku rasa aku tahu la.."


#AMBOI.. meriah gile kami tengok perbualan di aplikasi mesej yang menggunakan nama grup No rules ini. 

#Mana tak meriahnya, seorang ahli perempuan buka topik panas (gambar atas) bahawa dia baru lepas melakukan seks dengan lelaki Negro. 

#Yang tak tahan tu, tanpa malu dia siap describe ciri-ciri milik lelaki Negro yang membuatkannya amat puas hati. 

#Antara tukang sambut pula adalah wanita bertudung yang Mynewshub difahamkan merupakan seorang juru rawat… 
#Dari sini dapat dilihat betapa murahnya maruah sesetengah perempuan zaman ini dan perasaan malu nampaknya dah tak wujud lagi dalam diri budak-budak sekarang bila berbicara bab seks. 

#Masih ada sedikit simpati di hati kami untuk menutup wajah mereka-mereka yang berkongsi kisah panas lagi mengaibkan diri sendiri ini, tapi diharapkan lepas ini bawa-bawalah bertaubat ye. 

#Jangan nanti dah dapat penyakit kelamin baru tahu langit tinggi ke rendah dik oi..!

0 Response to "Gadis 26 Tahun Bertudung Ini Bercerita Pengalaman Pertama Melakukan Hubungan Kelamin Dengan Lelaki dari... " Aku bertudung tu belakang cerita la. Jangan bagi tahu kat sape2 pulak tau ! Compare experience ex-bf aku dengan lelaki Negro memang jauh sangat berbeza..hu3..Aku rasa aku tahu la..""

Post a Comment

loading...